#EarthHour – Vi släcker ner för en ljusare framtid. Gör du?

Lördag 25 mars klockan 20.30–21.30 är det återigen dags för världens största miljömanifestation – Earth Hour. Vi på T3 kommer att delta genom att släcka ner vår hemsida under den timmen. Det kommer inte att påverka ditt internet, men du kan gärna stänga av din dator ändå för klimatets och framtidens skull!

Vi släcker ner hemsidan 25 mars mellan klockan 20.30 och 21.30.

SLA Silver

 

SLA Silver lämpar sig för företag där verksamheten pågår både dagstid och kvällstid och där Internet är affärskritisk. SLA Silver ger er som kund möjlighet att vid varje felanmälan mot avgift starta felsökning inom fyra timmar. Är det fel i T3s utrustning debiteras ingen extra avgift till er som kund.

  • Dedikerad företagssupport: Vardagar kl: 08-17 på telefonnummer 0770-350 300.
  • Servicegrad: Inom fyra timmar 24/7/365 efter att felanmälan inkommit till T3.
  • T3 Beredskap: Övrig tid (telefonnummer ges vid avtalspåskrift)
  • Arbetet innebär: Start felsökning inom fyra timmar 24/7/365 efter det att felanmälan inkommit till T3. Felrättning inom T3’s nät påbörjas omgående. Om felet ligger i stadsnäten felanmäler T3 till stadsnätet (i vissa stadsnät skiljer sig servicegraden beroende på företagskunds avtal).
  • Kund meddelas så fort T3 får kännedom om statusändringar i ärendet.

 

 

 

Ladda ner produktblad

LiveZilla Live Chat Software