SLA Guld


Med SLA Guld kan er IT-avdelningen känna sig helt trygga med snabb support från T3. Lämpar sig för verksamheter där bredbandets funktion är affärskritisk.

  • Dedikerad företagssupport: Vardagar kl: 08-17 på telefonnummer 0770-350 300.
  • Servicegrad: Inom fyra timmar 24/7/365 efter att felanmälan inkommit till T3.
  • T3 Beredskap: Övrig tid (telefonnummer ges vid avtalspåskrift)
  • Arbetet innebär: Start felsökning inom fyra timmar 24/7/365 efter det att felanmälan inkommit till T3. I de fall kunden har aktiv utrustning från T3 kommer felsökning starta utan felanmälan. Felrättning inom T3’s nät påbörjas omgående. Om felet ligger i stadsnäten kommer T3 felanmäla till stadsnät (i vissa stadsnät skiljer sig servicegraden beroende på företagskunds avtal).
  • Kund meddelas så fort T3 får kännedom om statusändringar i ärendet.

 

 

 

Ladda ner produktblad

LiveZilla Live Chat Software