info_outline Äntligen! Snart blir vi A3. Läs mer på www.a3.se »

SLA Bas


SLA Bas passar företag där verksamheten i huvudsak sker under kontorstid på vardagar och där avsaknaden av Internet inte påverkar affären. Denna servicenivå ingår i alla våra företagstjänster.

  • Dedikerad företagssupport: Vardagar kl: 08-17 på telefonnummer 0770-350 300.
  • Servicegrad: Inom skälig tid efter det att felanmälan inkommit till T3.
  • Arbetet innebär: Start felsökning inom skälig tid under ovan angivna tider efter det att felanmälan inkommit till T3. Felrättning inom T3’s nät påbörjas omgående. Om felet ligger i stadsnäten felanmäler T3 till stadsnätet. (i vissa stadsnät skiljer sig servicegraden beroende på företagskunds avtal).
  • Kund meddelas så fort T3 får kännedom om statusändringar i ärendet.

 

 

 

Ladda ner produktblad

LiveZilla Live Chat Software