Kvalificerad support när ni behöver den

Som bredbandskund till T3 har ni tillgång till kvalificerad support under årets samtliga dagar där ni kan välja mellan olika servicenivåer beroende på ert behov. Så känn er trygga - vi finns alltid nära.

T3:s service är uppskattad bland våra kunder och troligtvis beror det på att vår kundservice sitter tillsammans med övriga delar av företaget och det faktum att vi är enkla norrlänningar. Vi nöjer oss inte med halvdana lösningar, och vårt personliga sätt skiljer oss från våra konkurrenter. Ringer ni oss kommer ni direkt till en person som kan hjälpa er.

Som bredbandskund hos oss ingår alltid den grundläggande katastrofthjälpen SLA-Bas. I den inkluderas support mellan kl 8-17 under helgfria vardagar. För er som behöver ha tillgång till T3s servicepersonal övriga tider rekommenderar vi de högre servicenivåerna SLA-Brons, Silver eller Guld, som ger er en support utöver det vanliga. Med SLA-Silver och SLA Guld påbörjar vi felsökning inom fyra timmar när som helst under årets 365 dagar - även efter tolvslaget på nyårsafton.

 

 

 

Ladda ner produktblad

LiveZilla Live Chat Software